Правила

ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА ЗА УЧАСТИЕ В

„Лоялна програма Партньор“

Участниците в програмата трябва да се запознаят с условията на изложените по-долу официални правила на Играта (отбелязвани като „Официални Правила“)

1. Организатор на промоцията и официални правила на програмата.

Лоялна програма „Партньор“, за кратко по-долу наричана Програмата, се организира от „ТОПАЗ МЕЛ“ ООД, ЕИК 121772636, гр. София, р-н Лозенец, бул. „Джеймс Баучер“ № 83-85, ет. 5, за кратко по–долу наречен Организатор на Програмата. Участниците в Програмата са длъжни да спазват условията и разпоредбите на описаните по-долу правила на Програмата, наречени за кратко Официални правила на Програмата. Официалните правила на Програмата ще бъдат достъпни за целия ѝ период на интернет страницата www.topazmel.bg/programa. Организаторът на Програмата си запазва правото да променя или допълва официалните правила, като промените влизат в сила след предварителното им публикуване на www.topazmel.bg/programa.


РАЗДЕЛ 2. ТЕРИТОРИЯ НА ПРОГРАМАТА

Програмата се организира и провежда на територията на Република България.

РАЗДЕЛ 3. ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ НА ПРОГРАМАТА

Лоялна програма „Партньор“ е постоянна програма и започва през месец февруари 2022 г. и има неопределен период на действие. Програмата може да бъде прекратена от Организатора по негова преценка, което ще бъде съобщено на всички Партньори и действащи бизнес клиенти участващи в Програмата. Преди разпространението на подобно съобщение не е предвиден краен срок на валидност на самата Програма.

Организаторът няма задължение да води кореспонденция във връзка и по повод претенции за получаване на награди, предявени след крайната дата на Програмата.



РАЗДЕЛ 4. МЕХАНИЗЪМ НА ПРОГРАМАТА

Желаещите да участват в Програмата следва да изпълнят посочения механизъм:
Механизъм: Веднъж на тримесечие, търговските представители на Организатора ще предоставят на собствениците на обекти, бизнес клиенти на Топаз Мел ООД - талон със скреч карта в знак на благодарност за партньорството и лоялността им. Всяка скреч карта съдържа уникален 8 /осем/ цифрен код. Всяко лице, получило скреч карта има възможност да регистрира този 8 цифров код, за да участва в томбола с награди, в специално създаден за целите на Програмата от Организатора уебсайт www.topazmel.bg/programa. Участието в Програмата е само за юридически лица.

В началото на всяко тримесечие от календарната година, ще бъде теглена томбола за предходното тримесечие в която участват всички регистрирани кодове в уебсайта на Програмата за това предходно тримесечие. За да получи възможност за участие във всяка отделна томбола собственикът на обект, следва да регистрира един код от скреч карта в рамките на тримесечието, през което се провежда томболата. Всеки собственик на обект има право да получи 1 скреч карта на тримесечие и е възможно да регистрира само 1 код на тримесечие.

За горепосочения механизъм важи следният механизъм на награди на тримесечие:

30 печалби по 95 лв, които се изплащат под формата на брашно от продуктовата листа на Топаз Мел ООД по избор.

Печелившите ще бъдат обявявани в началото на следващото тримесечие в сайта на Програмата, също и чрез СМС нотификация.

Веднъж годишно, в края на календарната година, ще бъде провеждана годишна томбола с големи награди. В нея ще могат да вземат участие всички юридически лица, които са регистрирали код от скреч карта за участие в тримесечните томболи, независимо дали даденият код е спечелил през съответното тримесечие или не. Всяко юридическо лице участва толкова пъти в годишната томбола, колкото кодове е регистрирал през годината. Съответно, юридическото лице може да има 1, 2,и 3 или максимум 4 регистрации в годишната томбола.

Участието в лоялната програма не е обвързано с конкретна покупка и определен размер на покупката. Необходимо е юридическото лице да бъде клиент на Топаз Мел ООД и да е направил няколко на брой покупки, регулярни, на брашно в опаковка 25 кг през съответното тримесечие.


РАЗДЕЛ 5. ПРОЦЕДУРА НА ПРЕДЯВЯВАНЕ, ВАЛИДИРАНЕ И ПОЛУЧАВАНЕ НА НАГРАДИТЕ

Печелившите на тримесечните томболи ще бъдат публикуваните в уебсайта на Програмата, а именно www.topazmel.bg/programa в началото на всяко тримесечие и ще бъдат известявани със СМС.

След публикуването, в рамките на същият месец, търговски представител на Топаз Мел ООД, обслужващ клиента ще се свърже с него за конкретизиране на видовете брашна, които печелившият желае да получи и начина на получаване.

Съответно, в началото на всяка година, печелившите от годишните томболи ще бъдат публикувани в уебсайта на Програмата, а именно www.topazmel.bg/programa и ще бъдат известявани със СМС.

Веднага след публикуването, в рамките на две седмици, отговорният търговски представител на Топаз Мел ООД, ще се свърже с печелившият за уточняване получаването на наградите.

При спечелване на някоя от наградите или при въпроси свързани с играта, печелившият участник може да се свърже с Централен офис на Организатора на тел. 0885/659909 за уточнение получаването на наградата или за отговори на възникнали въпроси по Програмата.


РАЗДЕЛ 6. ОПИСАНИЕ НА НАГРАДИТЕ

Наградите в лоялна програма „Партньор“ са, както следва:

Всяка тримесечна томбола:

· 30 печеливши, които ще получат по 95 лв. под формата на брашно

Годишна томбола:

  • 1 награда от 3,000 лв.
  • 2 награди по 2,000 лв.
  • 7 награди по 1,000 лв.


Организаторът си запазва правото да прави промени в броя и видовете награди, като всяка промяна се прави преди съответното тримесечие или година. Промените се публикуват в уебсайта на Програмата www.topazmel.bg/programa и в съответните комуникационни материали.


РАЗДЕЛ 7. ПРАВО НА УЧАСТИЕ

Лоялната програма „Партньор“ е специализирана програма насочена към юридически лица, бизнес партньори на Топаз Мел ООД. Програмата е отворена за участие на всички собственици на обекти тип баничарници, пицарии, пекарни, сладкарници, заведения и ресторанти, цехове за закуски и други обекти. Задължително условие е съответният обект да е закупил продукти брашна в опаковка 25 кг на Топаз Мел ООД в съответното тримесечие от търговец на едро. Търговски представител на Топаз Мел ООД, отговарящ за съответният район, ще посети всеки клиент през съответното тримесечие и ще му предостави 1 талон със скреч карта. Всеки партньор, независимо от големината на бизнеса има право да получи 1 талон на тримесечие.

При положение, че съответен бизнес е нов клиент на Топаз Мел ООД, и закупува за първи път през дадено тримесечие, то за да бъде посетен от търговски представител на Организатора, следва да предостави своите данни на търговеца на едро от който е направил покупката с цел посещение. Алтернативно, може да се свърже директно с Централният офис на Организатора на телефон 0885/659909 или чрез и-мейл: marketing@topazmel.bg и да предостави своите данни и информация за покупката. В рамките на съответното тримесечие, той ще бъде посетен от търговски представител на организатора и ще получи талон със скреч карта за участие в лоялната програма „Партньор“

В програмата могат да вземат участие само юридически лица.


РАЗДЕЛ 8: ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОГРАМАТА

Организаторът има неотменимото право да прекрати програмата по всяко време, обявявайки това в съответствие с Раздел 1, в случай че настъпят материални злоупотреби, нарушаване на Правилата или форсмажорни обстоятелства. В тези случаи на участниците не се дължи компенсация.

РАЗДЕЛ 9: СЪДЕБНИ СПОРОВЕ

Всеки потенциален съдебен спор между Организатора на Лоялната програма „Партньор“ и участниците в същия се решава по взаимна договорка; при невъзможност за постигане на такава спорът се решава от компетентните съдилища в България.

РАЗДЕЛ 10. ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА

Официалните правила ще бъдат достъпни на Интернет адрес www.topazmel.bg/programa за периода на Програмата.

Участвайки в тази Програма, участниците приемат да се ангажират с настоящите Официални Правила и да спазват техните условия и разпоредби.

РАЗДЕЛ 11. Публичност и лични данни

С настоящите официални правила и във връзка с Политиката на Организатора за защита на личните данни, с настоящото Организаторът информира участниците в Програмата относно необходимостта техни лични данни да бъдат обработвани от Администратора във връзка с провеждането на Програмата и предоставяне на наградите, описани в т. 6.

11.1. Включвайки се в Програмата, участниците се съгласяват доброволно да предоставят на ОРГАНИЗАТОРА и неговите партньори свои лични данни – юридическо лице, име и фамилия, адрес, мобилен номер. Участниците се съгласяват, че ОРГАНИЗАТОРЪТ и посочените негови партньори могат да обработват предоставените във връзка с участието в Програмата лични данни за целите на организацията /осъществяването на Програмата и разпространението/ и получаването на наградите от нея. С участието в Програмата, участникът се съгласява, че във връзка с обработването на личните му данни за посочените цели, ОРГАНИЗАТОРЪТ може да предоставя тези данни на трети лица, с които ОРГАНИЗАТОРЪТ си сътрудничи, работи или има други отношения, във връзка с Програмата, включително дружества, предоставящи куриерски услуги, дружеството, избрано от Организатора за поддържане, организиране и администриране на Програмата.

11.2. С включването си в Програмата, всеки потребител приема личните му данни да бъдат включени в базата данни на Организатора, с цел известяване на потребителя относно последващи промоции на ОРГАНИЗАТОРА.

11.3. Участието на потребителите в Програмата е изцяло доброволно. В случай, че даден участник не желае ОРГАНИЗАТОРЪТ да има достъп до личните му данни, това лице не следва да се регистрира за участие в Програмата.

11.4. ОРГАНИЗАТОРЪТ обработва личните данни на участниците за целите на:

  • администриране на провеждането на Програмата и комуникация с участниците;
  • последващата идентификация и предоставянето на награди на спечелилите участници и осигуряване спазването на Условията ;
  • провеждане на кампании по проучване на потребителската удовлетвореност или други маркетингови кампании, свързани с търговските марки на ОРГАНИЗАТОРА (директен маркетинг);
  • изготвяне на маркетингови доклади за потребителите на продуктите на ОРГАНИЗАТОРА.

11.5. Организаторът може да обработва горепосочените лични данни на участниците в промоционалната игра самостоятелно или чрез възлагане на трети лица, които ще се задължат да спазват съответните стандарти на защита на личните данни. Личните данни на участниците могат да се предоставят на партньорите на Организатора в провеждането на Програмата:

  • търговеца, избран от Организатора за доставянето на наградите;
  • дружеството, избрано от Организатора за поддържане, организиране и администриране на Програмата.
  • партньорите, осигуряващи наградите за Програмата

11.6. Участниците имат право на достъп по всяко време до събираните и обработвани техни лични данни, както и правото да искат тяхната промяна, изтриване или коригиране в съответствие с GDPR Регламента следващ Закона за защита на личните данни.

11.7. В Програмата могат да участват само пълнолетни физически лица, представляващи съответните юридически лица, навършили 18 г. към началната дата на тяхното участие в лоялна програма „Партньор“.